Priveberichten ( Pb)

Forum tips.
Het Team.
Acties Partner & Transgender.
Nick

29 dec 2019, 23:29

Hoi Dames,

Ben ik nu zo stom dat ik deze functie niet vind of is deze "nog" niet van toepassing ?

Pb. functie gewoon beantwoorden ?

Grtz Nick ;)
Tanisha

30 dec 2019, 00:53

Naast je naam op het boxje klikken ;)
osiris

30 dec 2019, 07:43

Eerste optie
Rechtsboven zie je een belletje en daarnaast een postvak

Tweede optie
Je kan iemand een privé bericht sturen door op iemands profiel te klikken en dan "verstuur privébericht"
Nick

30 dec 2019, 15:09

Tanisha schreef:
30 dec 2019, 00:53
Naast je naam op het boxje klikken ;)

Thx Tanisha,

Ik stuur je vandaag nog een Pb(tje) , ga er maar alvast bij neer zitten.

Grtz Nick ;) ( Je zal me wel snappen).
Nick

31 dec 2019, 15:29

Hoi Tanisha,

Sorry, mijn Pb(tje) komt nog wel. Maar het is hier momenteel druk , te druk.

Mijn zus, neefje en zijn vriendin zijn volop bezig met te koken ( Kreeft , oesters, garnalen, enz,.......) Mijn broertje is de bedden aan het opzetten ( Klaarmaken) , Mij kwajongens ( Katten) zijn reeds verbannen naar de katten kamer ( Ze zijn bang van vuurwerk en ik wil geen risico lopen). Ik moet o.a. nog bijkomende boodschappen.

Met andere woorden : Allemaal een gelukkig en gezellig, liefdevol eindejaar, geniet er volop van. En tot volgend jaar.

Grtz Nick :hug:
Nick

02 jan 2020, 14:02

Hoi Tanisha en Osiris,

Thx. net even de tijd genomen en gevonden.

Dikke :hug:

Grtz Nick :D
Nick

02 jan 2020, 16:08

Nick schreef:
31 dec 2019, 15:29
Hoi Tanisha,

Sorry, mijn Pb(tje) komt nog wel. Maar het is hier momenteel druk , te druk.

Mijn zus, neefje en zijn vriendin zijn volop bezig met te koken ( Kreeft , oesters, garnalen, enz,.......) Mijn broertje is de bedden aan het opzetten ( Klaarmaken) , Mij kwajongens ( Katten) zijn reeds verbannen naar de katten kamer ( Ze zijn bang van vuurwerk en ik wil geen risico lopen). Ik moet o.a. nog bijkomende boodschappen.

Met andere woorden : Allemaal een gelukkig en gezellig, liefdevol eindejaar, geniet er volop van. En tot volgend jaar.

Grtz Nick :hug:
Hoi Tanisha,

Even algemeen ,

Deze mensen hebben voor mij, volledig afgedaan.
Ik voer niets meer die , die mijn voer niet langer ( Na x aantal berichten) niet meer in dank ( Om zo'n onredelijke) af neemt.

Ik zag of sprak nooit iemand persoonlijk van dit betreffende forum. Alleen op basis of pas na " Zo'n min of meer 2000 berichten die ik plaatste". Zagen ze me ( Via persoonlijke e-mail) liever gaan dan blijven.

Vreemd genoeg, kwam ik toevallig dit forum tegen. En eerlijk, had ik de foto van Nienke, niet opgemerkt. Was ik nooit ( Als Vlaming) nog lid geworden van " Nederlands forum". Maar ik en Nienke, hadden destijds ( Naar mijn menig) zeer interessante en goeie gesprekken.

Grtz Nick ( Met andere woorden: Ik stuur je straks nog een Pb(tje), maar persoonlijk, sluit ik deze liever volledig af . Of :" In je eigen taal, ik heb er de schijt aan".
Nienke

08 jan 2020, 23:01

O Nick meer meer meer :D :D :D :D , Ja de lady's dachten hier allemaal... Hmmmm Nick kan bijna niet anders.
Ja idd waren toen al leuke gesprekken, heel langzaam aan is het oude kliekje hier weer compleet ;)
Nick

09 jan 2020, 01:41

Hoi Nienke,

Wil je meer , wel deze :

Als iemand het recht om te reageren op een forum totaal verliest, dan verliezen naar mijn mening ook de forum beheerders, eveneens het recht om nog langer op hun forum gebruik te maken van : Zijn of haar profielgegevens.

Met andere woorden : Alle berichten verwijderen, kan men niet. Ik heb er op het betreffende forum " Meer dan 2000". En deze snap ik volledig . Veel draadjes worden daardoor onleesbaar of niet meer te volgen.

Wat ik, totaal niet snap:

Ik heb nooit de kans gekregen om nog op het forum, mijn persoonlijk profiel anoniem aan te passen.

Niet mijn naam of gebruikersnaam.
Niet mijn locatie.
En niet mijn persoonlijk onderschrift.

Ik hoop, indien iemand hier met drang ( Via e-mail) de vraag tot liever het forum te verlaten ( Om welke reden dan ook. Hopelijk om een terechte reden en geen " Onredelijke" vraag of reden, via persoonlijke e-mail), tenminste persoonlijk de kans zal krijgen om zijn of haar profielgegevens te verwijderen. Of dat de beheerders M/V , uit respect voor de medemens, deze spontaan zelf verwijderen .

Niet meer op de ledenlijst = Tenminste recht op een : Anoniem profiel.

Grtz Nick ;)
Nienke

09 jan 2020, 08:58

Ik bedoelde eigenlijk eerst de laatste alinea van je vorige post :)

Bij ons forum, en ook bij andere moeten wij ons houden aan de AVG, in principe mag de content die er op staat niet te linken of meer te linken zijn naar de persoon.
Ik vind dat de gebruiker wel het recht moet hebben om posten te kunnen laten verwijderen wanneer het schadelijk voor de persoon is. Zeker de persoonlijke van het dagboekje. Zo lang er geen vraag naar is laten we het zoals het is.

Een account moet wel geanonimiseerd worden wanneer een persoon weg wil, mag dus niet meer te linken zijn.
Bannen ben ik ook geen fan van en doen wij ook niet snel.
Zolang de persoon in kwestie niet andere gebruikers lastig valt of respectvol behandeld is er niets aan de hand.
En account verwijderen kun je aanvragen bij ons account support een PB te sturen, staat altijd een link aan de zijkant van het forum daar naartoe.
Ook kun je de contact gegevens van de beheerder vinden op de privacy policy, dat is verplicht ivm AVG. Ook dit kun je vinden aan de zijkant van het forum.
Groetjss Nienke :)
Plaats reactie

Terug naar “Het Forum”