Transgender & Zelfmedicatie
Een genderteam bied een a tot z oplossing het kan anders maar dit zijn routes vol met valkuilen i.v.m verzekeringen.
Je hebt niet alleen heel veel uitzoekwerk wat je bij wie moet laten doen maar ook of het wel vergoed wordt.
Heb je hier geen zin in of durf je het niet aan gewoon een regulier traject volgen!
Je hebt niet alleen heel veel uitzoekwerk wat je bij wie moet laten doen maar ook of het wel vergoed wordt.
Heb je hier geen zin in of durf je het niet aan gewoon een regulier traject volgen!
Ik het mijn T waarden niet gemeten. Die 59 % komt uit een onderzoek waar mannen een hoeveelheid drop aten per dag en na een week was er al resultaat.
Hier is een link naar zo een onderzoek. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/14520600/
Hier hebben ze het over 26% reductie en dat is tijdelijk dus bij stoppen komt de T waarde weer op het oude peil
Hier is een link naar zo een onderzoek. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/14520600/
Hier hebben ze het over 26% reductie en dat is tijdelijk dus bij stoppen komt de T waarde weer op het oude peil
Hoi Rosie,
je hebt het nu over 59% en bij drop consumptie. Nou drop ga ik zowiezo niet met karrevrachten eten aangezien het bomvol suiker zit. Maar hoe kom je dan bij 50% bij gebruik van zoethout? En kun je wat meer vertellen over het gebruik van venkelzaad. Bijvoorbeeld hoeveel neem je ervan en waar haal je het?
je hebt het nu over 59% en bij drop consumptie. Nou drop ga ik zowiezo niet met karrevrachten eten aangezien het bomvol suiker zit. Maar hoe kom je dan bij 50% bij gebruik van zoethout? En kun je wat meer vertellen over het gebruik van venkelzaad. Bijvoorbeeld hoeveel neem je ervan en waar haal je het?
In Amsterdam bij Jacob Hooi. Die heeft veel in huis anders bestellen ze het voor je.
Ik ben geen wetenschapper en ik wil twee dingen duidelijk stellen. 1 elk mens is anders. Wat voor een werkt kan bij een ander heel anders werken. En 2. dat natuurproducten niet persé gezond zijn. Bv zoethout kan hoge bloeddruk geven. Enzovoorts.
Venkel heeft een werking als progesteron dat het melk productie stimuleert. Ik maak meestal een mix wat mij lekker smaakt. Soms is dat bitter met fenegriek en hop soms zoet met munt en zoethout soms bloemrijk met lavendel en venkel en zilverbes. Ik vul op gevoel een flinke thee buidel en trek 3 á 4 kopjes daarvan.
Wat heel belangrijk voor mij is is dat het niet gaat om iets willen hebben zoals grotere borsten maar om mijn lijf algemeen te helpen bij het vervrouwelijken.
Bv als je veel koolhydraten eet en overgewicht ontwikkelt omtwikkel je ook grotere borsten maar dan maak je de kans op allerlei aandoeningen en complexen ook veel groter. Dus doe vooral datgeen waar je echt goed van gaat voelen.
Vier sleutelwoorden zijn
Voeding beweging vrienden en rust
Veel geluk
Ik ben geen wetenschapper en ik wil twee dingen duidelijk stellen. 1 elk mens is anders. Wat voor een werkt kan bij een ander heel anders werken. En 2. dat natuurproducten niet persé gezond zijn. Bv zoethout kan hoge bloeddruk geven. Enzovoorts.
Venkel heeft een werking als progesteron dat het melk productie stimuleert. Ik maak meestal een mix wat mij lekker smaakt. Soms is dat bitter met fenegriek en hop soms zoet met munt en zoethout soms bloemrijk met lavendel en venkel en zilverbes. Ik vul op gevoel een flinke thee buidel en trek 3 á 4 kopjes daarvan.
Wat heel belangrijk voor mij is is dat het niet gaat om iets willen hebben zoals grotere borsten maar om mijn lijf algemeen te helpen bij het vervrouwelijken.
Bv als je veel koolhydraten eet en overgewicht ontwikkelt omtwikkel je ook grotere borsten maar dan maak je de kans op allerlei aandoeningen en complexen ook veel groter. Dus doe vooral datgeen waar je echt goed van gaat voelen.
Vier sleutelwoorden zijn
Voeding beweging vrienden en rust
Veel geluk
Zelf medicatie,
Iets waar ik persoonlijk totaal niet achter sta. Maar voor de mensen die het op een gezonde en natuurlijke manier willen proberen:
Voor de mannen (om er maar een paar op te noemen) :
Doe aan krachttraining.
Vermijd overgewicht.
Vermijd soja producten.
Eet gezond .
Vette vis , schelpdieren, noten, kiemen, pitten, enz,...... deze dragen bij tot een goeie/betere testosteron waarde.
Tip: Citrusvruchten zijn natuurlijke oestrogeen remmers.
Voor de dames ( om er maar een paar te noemen) :
Vermijd overgewicht.
Soja producten, dragen bij tot een goeie/betere oestrogeen waarde.
Progesteron: Zo verhoog je, je natuurlijke levels,
Zink
Magnesium
Vitamine C
Vitamine B6
Enz,....
Tip : Maak gebruik van, salie en walnoten ( Bladeren) thee.
Grtz Nick ( Eigen ervaringen en weetjes zijn welkom)
Iets waar ik persoonlijk totaal niet achter sta. Maar voor de mensen die het op een gezonde en natuurlijke manier willen proberen:
Voor de mannen (om er maar een paar op te noemen) :
Doe aan krachttraining.
Vermijd overgewicht.
Vermijd soja producten.
Eet gezond .
Vette vis , schelpdieren, noten, kiemen, pitten, enz,...... deze dragen bij tot een goeie/betere testosteron waarde.
Tip: Citrusvruchten zijn natuurlijke oestrogeen remmers.
Voor de dames ( om er maar een paar te noemen) :
Vermijd overgewicht.
Soja producten, dragen bij tot een goeie/betere oestrogeen waarde.
Progesteron: Zo verhoog je, je natuurlijke levels,
Zink
Magnesium
Vitamine C
Vitamine B6
Enz,....
Tip : Maak gebruik van, salie en walnoten ( Bladeren) thee.
Grtz Nick ( Eigen ervaringen en weetjes zijn welkom)

Hoi Rosie,
Wat bedoel je met venkel lijnzaad?
Venkelzaad en ook lijnzaad?
groetjes, Robin
Wat bedoel je met venkel lijnzaad?
Venkelzaad en ook lijnzaad?
groetjes, Robin
Hi, ik ben merlisse, en ben transgender, ik gebruik nu ruim10 gram hop per dag minimaal, en ja het werkt