Lid worden als broer van een transman ?

Forum tips.
Het Team.
Acties Partner & Transgender.
Plaats reactie
Nick

Hoi lieve dames,

Ik heb een vraagje. Kan mijn broer lid worden als : Broer van een transgender ?

Grtz Nick ;)
Annette

Hoi Nick
Dat kan hij zeker, dan komt hij onder de partners vrienden en familie. Dit is het deel van de partners wat we hebben.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt?

Annette
Nick

hoi. ik ben Danny de broer van Nick .

ik zou graag lid worden van jullie forum . Momenteel logeer ik bij Nick . Ik kan enkel en alleen op internet via mijn smart telefoon . Kunnen jullie de nodige info. geven hoe ik dat he beste kan realiseren . Grtz en al vast bedankt.

Mijn e-mail adres is : Mail adres verwijderd door het beheer.
.

^, ;)
Nick

Hoi lieve dames,

Danny wil graag lid worden als broer van ............... ikke ;) .

Vreemd genoeg kan hij niet duidelijk of onmiddellijk jullie e-mail adres via zijn smartphone vinden. Gelieve deze te laten kennen a.u.b.

Grtz Nick ;)
Arlina

Als broer naar deze site gaat, moet die registreren of inloggen.
Inloggen gaat natuurlijk niet, als je nog niet geregistreerd bent :D
Nick

Arlina schreef: 16 dec 2021, 20:16 Als broer naar deze site gaat, moet die registreren of inloggen.
Inloggen gaat natuurlijk niet, als je nog niet geregistreerd bent :D
Hoi Arlina,

Dat weten we, maar....................,

Met zijn oude smartphone, kon hij blijkbaar op zijn oud e-mails adres geen e-mails meer versturen, enkel ontvangen ( P.s. zit volop in :twisted: een vechtscheiding).

Nu is hij in het bezit van een nieuwe smartphone en zal hij evenueel morgen proberen zich te registreren via het e-mailadres Info @ Partner -transgender.nl.

Persoonlijk vind ik het wel een beetje vreemd dat er geen apart e-mailadres is voor Naasten enz,.............

Maar het komt wel goed.

Grtz Nick & Danny ;)
Nienke

Hi Nick en Danny.

Het is niet gebruikelijk dat wij voor gebruikers email adressen gaan aanmaken.
Registreren over een partner en transgender mail adres kan ook niet,
-Mail adres loggen wij zelf over in en is al bezet.
-Ons accounts zijn Super Users. Wij kunnen daarmee beheren.
-Avg redenen.
-Elke gebruiker brengen wij op de hoogte van de grondslagen van de AVG en leggen dit vast.

Gewoon even een nieuw hotmail account aanmaken op je telefoon en dan kun je daarmee de registratie voltooien.
Heb je nog vragen horen wij het graag.

Ik zal wegens de AVG even jou eerder genoemde mail adres verwijderen uit deze post.

mvg Nienke
Nick

Nienke schreef: 28 dec 2021, 14:15 Hi Nick en Danny.

Het is niet gebruikelijk dat wij voor gebruikers email adressen gaan aanmaken.
Registreren over een partner en transgender mail adres kan ook niet,
-Mail adres loggen wij zelf over in en is al bezet.
-Ons accounts zijn Super Users. Wij kunnen daarmee beheren.
-Avg redenen.
-Elke gebruiker brengen wij op de hoogte van de grondslagen van de AVG en leggen dit vast.

Gewoon even een nieuw hotmail account aanmaken op je telefoon en dan kun je daarmee de registratie voltooien.
Heb je nog vragen horen wij het graag.

Ik zal wegens de AVG even jou eerder genoemde mail adres verwijderen uit deze post.

mvg Nienke
Hoi Nienke,

Raar maar waar : 2 dagen geleden registreerde mijn broer zich als lid via zijn nieuwe Smart- tel.

Tot op heden geen reactie ?????
Daarnaast stel ik ook vast : Dat de " like" functie zonder uitleg " pardon" is verdwenen . Vreemd een functie die bij de jongere generatie ondenkbaar en onmisbaar is. Nog vreemder, verdween ook de citeer en like functie op de chat.

Is dit alleen bij mij ???????

Grtz Nick :P
Arlina

Gelukkig zijn die LIKE en CITEER functies weg, rekt alleen maar uit, je leest 4 keer hetzelfde en de hele pagina staat vol.
Net als onnodige quotes in fora, de voorgaande post HELEMAAL quoten, na 17 pagina's komt men erachter dat het met 1 ook wel gedaan had kunnen zijn.
Nick

Arlina schreef: 31 dec 2021, 10:44 Gelukkig zijn die LIKE en CITEER functies weg, rekt alleen maar uit, je leest 4 keer hetzelfde en de hele pagina staat vol.
Net als onnodige quotes in fora, de voorgaande post HELEMAAL quoten, na 17 pagina's komt men erachter dat het met 1 ook wel gedaan had kunnen zijn.

Hoi Arlina,

Dat is u mening en deze respecteer ik ook . Maar,...................Persoonlijk denk ik er totaal anders over. Quoten doe je niet zomaar en aangezien het niet erg druk is op dit forum, ZZzzzzzz. Na 17 pagina's ??????? ( dat is er :P ruim duidelijk over) Wat de like's betreft : Wie heeft in godsnaam, nu last van de citeer en de like functie ???????? Ik persoonlijk zeker niet .

Persoonlijk had ik het wel op de prijs gesteld dat : Deze eventuele verandering duidelijk op het forum werd gemeld of nog liever werd besproken.

Grz Nick ;)
Plaats reactie

Terug naar “Het Forum”