Stepwork en de toekomst van zichzelf

Interessante website's of nieuws over transgenders en of partners van.
Plaats reactie
Arlina

In mijn tijd bij Stepwork ging het ook al aardig mis, met name de communicatie.

https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen ... j-stepwork
Annette

Vind hele verhaal beetje overdreven. Ik heb mijn traject daar ook gelopen. Ik heb totaal geen probleem daar gehad alles werd perfect geregeld steeds. En wat Lisa daar verteld geloof ik niet allemaal, ze heeft overal wat. Dat het haar niet mee zit vind ik super erg hoor, last dat voor opstaan.
Arlina

Annette

Arlina schreef: 21 sep 2021, 22:33 En de rest is ook klaar;

https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen ... CbDb6ksvzc
Ja Las het ook net, weer een grote ramp in de transgender zorg. Ik vind verschrikkelijk voor iedereen die daar loopt en op de wachtlijst staat.
Ranomi
Gender identiteit:

Dat is kut
Nienke

IK heb het te doen met al die mensen die al heel ver waren en nu weer op 0 moeten beginnen. Pffff echt een klap voor de zorg. We hebben hun van onze zorg kaart verwijderd.
Ranomi
Gender identiteit:

De vaart is aan het uitbreiden om deze mensen te helpen.
Annette

Ranomi schreef: 09 okt 2021, 12:46 De vaart is aan het uitbreiden om deze mensen te helpen.
Dat is super goed nieuws, hoop dat dat gaat slagen allemaal
Renée

Tsja van de partij die stepworks overneemt heb je helemaal niets te verwachten vrees ik .
Het Brechtje Visser Emporium lijkt meer op een luchtkasteel . De bedrijfsstructuur is nu al ingericht op een faillissement gezien het aantal loze bv's .
Kan je iemand die nu al meerdere keren de meest onwaarschijnlijke namen aanneemt en nu zichzelf ziet als een reincarnatie van zowel Willem van Oranje als Catharina de grote, sowieso wel serieus nemen

Maar Er gaan sowieso ook anderen last krijgen van dit faillissement . Als mensen idd mogen instromen op andere wachtlijsten , waar nu geruchten over gaan , zal dat ook weer negatieve gevolgen hebben voor degenen die eerder al voor een andere weg kozen .

De wachtlijst voor het VU bevat nu al 1400 mensen ....
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws over transgenders”