Mijn baan verloren en vervolg

Het leven na de transitie, ook afhankelijk tot wat je wensen waren
Nienke

Ik ben een kleine 5 maanden geleden mijn baan verloren, en wist dat dit zou gebeuren. Door de slechte omstandigheden waar mijn oude werkgever zich in bevond hebben ze 60 mensen moeten ontslaan onderwie ik.
Ik heb nu alles om gegooid. Het plan is nu Front End developer te gaan worden. Dat is iemand die de voorkant van een website in elkaar zet. Ik heb heel goed nieuws, ik ben mij om gaan scholen en vorige week te horen gekregen dat ik ben geslaagd. Ik ben zo blij. En tegelijk zo eng om iets totaal nieuws te gaan doen. Maar wel het voordeel. Niemand kent mij bij een nieuwe werkgever dus krijg de kans op een geheel nieuw schoon begin........ Wish me luck !
Annette

Super Meis dat je geslaagd bent. En ja is super spannend allemaal weer. Ik sta voor het zelfde schuitje, bij mij is het roer helemaal om van praktijk naar theorie werk.Dit heb jij voor je hebt altijd al op kantoor gewerkt. En je vind het prachtig achter de computer te zitten, en probleem oplossen in websites.

Annette
Arlina

Wheeheeee!
Gefeliciteerd :)
Elize

Nienke schreef: 09 aug 2021, 22:32 Ik ben een kleine 5 maanden geleden mijn baan verloren, en wist dat dit zou gebeuren. Door de slechte omstandigheden waar mijn oude werkgever zich in bevond hebben ze 60 mensen moeten ontslaan onderwie ik.
Ik heb nu alles om gegooid. Het plan is nu Front End developer te gaan worden. Dat is iemand die de voorkant van een website in elkaar zet. Ik heb heel goed nieuws, ik ben mij om gaan scholen en vorige week te horen gekregen dat ik ben geslaagd. Ik ben zo blij. En tegelijk zo eng om iets totaal nieuws te gaan doen. Maar wel het voordeel. Niemand kent mij bij een nieuwe werkgever dus krijg de kans op een geheel nieuw schoon begin........ Wish me luck !
Wat krachtig van je . Ik wens je veel succes met je nieuwe omgeving.. .
Ranomi
Gender identiteit:

Gefeliciteerd meid wat lekker is dat ik hoop dat je snel je droombaan vindt.

Liefs Ranomi
Nienke

Dank jullie wel, ik ben nu hard aan het solliciteren, om eerlijk te zijn vindt ik het best wel eng. Groetjes Nienke
Nienke

Zoals het er nu uitziet wordt een baan vinden moeilijker als dat ik dacht. Er was zelfs 1 werkgever bij die mij gegoogled had en binnen 5 minuten mijn verleden omhoog haalde. Dus werk aan de winkel om mijn naam te zo veel mogelijk te verwijderen.... Dit mag echt niet in de weg gaan staan ivm inkomen.
Plaats reactie

Terug naar “Het leven na de transitie”