Estrogel

Blog, posts van partner & Transgender, Partners, Leden en Gasten kunnen reageren

Moderators keuren de postjes
Nienke

Renée schreef: 28 dec 2020, 20:18 Nou zeg je nog steeds niet hoe lang je wat gebruikt heb. Gedurende de eerste paar jaren oestradiol krijg je de grootste veranderingen . De verschillen in toedienen maken niet zoveel uit maar kunnen persoonlijk iets verschillen . Dus wat je kunt verwachten ? Dat het zo door gaat met wat je al ervaren hebt . Ik heb je immers al uitgelegd hoe hormonen in een lichaam hun werk doen . Verwacht dus geen wonderen van gel op zich .....
Iig gewoon beter voor je lever en dat lijkt mij al winst genoeg :) , ik moet zeggen sinds ik op de gel over ben ik veel minder overgangs verschijnselen heb. gaat eigenlijk erg goed.!
Sisi
Gender identiteit:

Bedankt voor de reactie renee.

Jaa is zeker beter voor je lever! Elk avond smeren vind ik het fijnste ipv pilletjes of pleisters. Ik merk wel weer dat ik voller wordt, billen krijg en bredere heupen.. dusja.
Ranomi
Gender identiteit:

Goed om te weten

Liefs Ranomi
Nienke

Sisi schreef: 07 jan 2021, 20:02 Bedankt voor de reactie renee.

Jaa is zeker beter voor je lever! Elk avond smeren vind ik het fijnste ipv pilletjes of pleisters. Ik merk wel weer dat ik voller wordt, billen krijg en bredere heupen.. dusja.
Ja voller wordwn op de juiste gebieden kan ik in mee gaan, alleen jammer van mijn buikje, die had ik gehoopt dat juist minder zou worden
Plaats reactie

Terug naar “Transgender Blog, gasten en leden zone”