https://www.pelvision.nl/

Wat mij eigenlijk direct na de operatie al op viel was dat het in mijn geval de maat 1 a 8,5 cm lang en de maat 2 10,5 cm lang eigenlijk te kort is voor de vagina die de chirurg heeft gecreeerd. De Maat 3 dilator is voor mij behoorlijk fors om mee te starten. hier kom ik niet dieper mee na twee dagen als 8 cm diep. Een teleurstelling dus Immers wil je de diepte die je gekregen hebt zo goed mogelijk behouden. Dilateren gaat er best prettig mee.
Na het in gebruik te nemen merkte ik dat de set wel lekker in de hand ligt. Dat je de handen mooi achter de houder kunt zetten en de dilator de juiste richting in kan brengen. Ook is de set goed te reinigen en klikt de penlote goed strak in de houder.
Ook lopen de pelotes iets taps toe van dun naar dikker. Dit zorgt ervoor dat de stap naar een grotere maat natuurlijker zal zijn.
Afhankelijk van de operatie methode kan de diepte nogal varieeren. ik hoor sommige spreken tot wel 15 a 17 cm te hebben gehaald.
EDIT juli 2019: zie ook deze post ivm diepte en seksueel genot. viewtopic.php?p=2968#p2968
Dit zijn alle maten:
maat 1, grootste functionele diameter 22 mm, lengte 85 mm
maat 2, grootste functionele diameter 27 mm, lengte 105 mm
maat 3, grootste functionele diameter 32 mm, lengte 135 mm
maat 4, grootste functionele diameter 37 mm, lengte 160 mm
Vanwege ik de diepte niet haal met maat 2 heb ik ter aanvulling van de set een glazen dilator besteld die langer is en een buiging heeft zodra ik daar meer over kan vertellen post ik dat hier.
Op zich dus een prachtige set om de vagina in de breedte op te rekken maar zeker qua diepte niet voor iedereen geschikt. Zelf ben ik op maat 2 na er tevreden over.
Als kanttekening wil ik er ook bij zeggen dat je een maat 1 niet te lang wilt hebben, deze is veel te puntig en mischien wel gevaarlijk om druk mee te zetten. (mischien weten anderen hier meer over te vertellen)
Reageren kan in dit deel zonder account