Een Q&A samen met mijn meisje

Blog, posts van partner & Transgender, Partners, Leden en Gasten kunnen reageren

Moderators keuren de postjes
Renée

31 aug 2020, 15:04

Ik kon het niet meer in een hokje stoppen , hetero , lesbi, pan niets klopt meer en dus deed ik dat maar ook niet meer .

Het hele traject ' in between zijn ', ik vond dat zwaar . Ik heb er maar het beste van gemaakt maar het was een zeer onprettige situatie en hoe langer het duurde hoe moeilijker het werd. Zwemmen , Sauna , nooit eens wat strakkers daar beneden .
Tucken , in het begin , zeg maar de eerste paar jaar ging het nog wel maar altijd maar denken en kijken of er idd niets te zien is , vooral in de zomer .

Opmerkingen en vragen van buiten , zelfs als ze heel lief bedoeld waren , Ik kon ze niet meer beantwoorden , maar niet beantwoorden is bijna gelijk aan bevestigen en dat kostte zoveel energie . De niet lieve vragen zal ik het maar niet over hebben.
Renée

31 aug 2020, 16:56

Voor de rest was ik wel open over mijn transitie en dat heeft menig mooi gesprek opgeleverd .
Nick

01 sep 2020, 14:22

Nicky schreef:
31 aug 2020, 14:21
Hoi Nick,
Ik wordt beetje naar van je vragen.....

De / is niet als of en niet als en bedoeld, er had ook een streepje kunnen staan...
Inmiddels heb ik de titel aangepast omdat ik Lesbisch en transgender ben...

Aan onze relatie is niks hetro's te ontdekken, dus ja ik ben lesbisch nogmaals, en we hebben een lesbische relatie.
Heb ik per ongeluk hij getypt?
Ik noem het sinds kort een zij, maar ook dat is wennen omdat ik een half jaar geen seks gehad heb en mijn transitie vrij snel gegaan is.

En ja, ik heb aantal lesbische vriendinnen die ook een lesbische relatie hebben en die snappen mij heel goed en zij mij ook, dus ja ik kan me een lesbische relatie voorstellen want ik heb er al jaren een.
Hoi Nicky,

Sorry, als mijn vragen wat naar overkomen. Dat is zeker niet mijn bedoeling.

Maar kun je, je voorstellen als je een vrouwelijke transgender persoon leert kennen als hetro trans/cis-man of als lesbische vrouw en komt er plots achter dat ze bewust een "functionele penis" in haar onderbroek bezit i.p.v. een "vagina" :o .

Geloof me dit is een zeer nare en ongemakkelijke ervaring. Ik kan er persoonlijk van meespreken. Toen ik om deze reden, onze prille relatie toen ook onmiddellijk stopzette. Kreeg ik ook nog eens, een x aantal ongepaste opmerkingen te verwerken.

Ik heb niets tegenover jezelf in een bepaald duidelijk hokje plaatsen, lesbische, homo, enz,........ voor de buiten wereld.

Als je geaardheid duidelijk in overeenstemming is je geslachtsdelen. Zo voorkom je, o.a. nare onduidelijke verwarring en ongewenste ervaringen.

Leuk om te lezen dat je inmiddels je titel hebt aangepast.

Grtz Nick ;)
Plaats reactie

Terug naar “Transgender Blog, gasten en leden zone”