Relatie met transgender / transvrouw / transman / transseksueel

Wanneer je niet wilt registreren, Help anderen met je verhaal.
LET OP, Gasten kunnen mee lezen maar ook posten !!!!
LET OP, GEBRUIK NIET UW ECHTE NAAM !!
Vereist goedkeuring door moderators van Partner & Transgender voordat een bericht zichtbaar wordt.
Partner_Transgender
Site Admin

25 mar 2018, 08:55

Hier kun je wanneer je een Relatie met Transgender hebt anoniem en zonder registratie je verhaal doen, help anderen met jou ervaringen en verhaal of ga en discussie aan.
Je Partner, ( je kind, of naaste ) heeft het net aan je verteld dat hij of zij transgender / transvrouw of transman is, zich niet thuis voelt in hem/haar lichaam, dit is niet niets, zowel voor de Partner als transgender, misschien is het begrip ook volledig nieuw voor je.
Transgender zijn is geen keuze, genderdysforie kun je ook niet onderdrukken.
Toch maken sommige transgenders een keuze, of ze verder gaan in het leven met het lichaam dat ze is gegeven of dat ze gaan leven in het geslacht wat bij hun hoort en eventueel de bijbehorende operaties om hun zelfbeeld kloppend te maken.
Hier beginnen de vragen maar ook pijn en verdriet als partner.

-Wat nu?
-Kan ik het aan?
-Hoe ga ik hiermee om?
-Wat is dat genderdysforie?
-Ben ik straks Homo of Lesbisch?
-Waarom heeft mijn partner het niet eerder verteld...
-Verandert het karakter van mijn partner straks volledig?

Het is ook volledig normaal dat veel emoties elkaar afwisselen, van verdriet, boosheid, teleurstelling, je partner is immers anders dan wat je al die tijd hebt gedacht.
Toch weten veel relaties zich ook hier doorheen te slaan, wat ik echt supersterk vind !
Daar draait deze website ook om, meer relaties kans van slagen te geven door informatie maar ook de krachten van mensen te bundelen.

Lees ook de website en op het forum naar tips, boeken, of stappen naar hulp welke je of jullie samen kunnen doen.

Let er wel op!
-Dit is een gastenzone.
-Iedereen kan dit mee lezen.
-Geen echte namen, telefoon nummers, of mail adressen gebruiken

Uiteraard kun je ook op ons forum registreren, en daar in een afgeschermde zone die alleen leden zien posten.

Onze moderators houden een oogje in het zeil en lezen eerst alle postjes alvorens ze akkoord te geven om te plaatsen.
Plaats reactie

Terug naar “Partner van transgender zone, Leden & Gasten toegankelijk”