Priveberichten ( Pb)

Forum tips.
Het Team.
Acties Partner & Transgender.
Tanisha

09 jan 2020, 21:37

We zullen de koe direct maar eventjes bij de hoorns pakken ik liep/loop tegen hetzelfde probleem aan bij t Nederland het is bijzonder respectloos hoe daar met mensen wordt omgesprongen.

Je kan ze berichten sturen wat je wil ze weigeren daar gewoon op je berichten te verwijderen.
Het enige wat er wel gebeurt is mijn account daar is op anoniem nr zoveel gezet maar in de posts die geciteerd zijn is nog steeds mijn naam te lezen.
Tevens heb ik daar persoonlijke medische dingen besproken en zelfs dat wordt niet verwijderd.

Kortom t Nederland wees voorzichtig wat je er schrijft maar beter helemaal weg blijven.
Nienke

09 jan 2020, 21:45

Je kunt het nogmaals aangeven, medisch is toch persoonlijk, In weze zijn veel regels aangepast toen de AVG er doorheen werd gezet maar dat is ook niet voor niets geweest. Juist om de eind gebruiker te beschermen. Zolang je naam daar maar wel is weg gehaald lijkt mij al een mooie tussenoplossing.
Tanisha

09 jan 2020, 21:50

Kan dat net zo goed aan de muur gaan vragen of dat a.u.b op t Nederland verwijderd kan worden.

Ik zie eigenlijk maar 2 mogelijkheden dat ze het gaan verwijderen dat is of een proces aan spannen of er heen gaan met een hamer en de posts manueel op de ouderwetse manier verwijderen.
Nick

31 aug 2020, 11:27

Nick schreef:
09 jan 2020, 01:41
Hoi Nienke,

Wil je meer , wel deze :

Als iemand het recht om te reageren op een forum totaal verliest, dan verliezen naar mijn mening ook de forum beheerders, eveneens het recht om nog langer op hun forum gebruik te maken van : Zijn of haar profielgegevens.

Met andere woorden : Alle berichten verwijderen, kan men niet. Ik heb er op het betreffende forum " Meer dan 2000". En deze snap ik volledig . Veel draadjes worden daardoor onleesbaar of niet meer te volgen.

Wat ik, totaal niet snap:

Ik heb nooit de kans gekregen om nog op het forum, mijn persoonlijk profiel anoniem aan te passen.

Niet mijn naam of gebruikersnaam.
Niet mijn locatie.
En niet mijn persoonlijk onderschrift.

Ik hoop, indien iemand hier met drang ( Via e-mail) de vraag tot liever het forum te verlaten ( Om welke reden dan ook. Hopelijk om een terechte reden en geen " Onredelijke" vraag of reden, via persoonlijke e-mail), tenminste persoonlijk de kans zal krijgen om zijn of haar profielgegevens te verwijderen. Of dat de beheerders M/V , uit respect voor de medemens, deze spontaan zelf verwijderen .

Niet meer op de ledenlijst = Tenminste recht op een : Anoniem profiel.

Grtz Nick ;)
Hoi iedereen,

Sorry, dat ik mezelf citeer.

Maar onlangs vernam ik : Via, via dat ik op het betreffende forum al een tijdje : Anon nr................. zoveel ben geworden :o .

Vijgen na Pasen / mosterd na de maaltijd, neem ik sorry, totaal niet in dank af.

Grtz Nick ;)
Nienke

31 aug 2020, 11:40

Ja klopt, wanneer er berichten zijn die naar jou te herleiden zijn moet dit geanonimiseerd worden. De AVG is niet voor niets in het leven geroepen. Ook wij op ons forum houden ons hieraan. In weze moet dus alles wat naar jou herleid, mail adres, avatar etc verwijderd worden.
Nick

31 aug 2020, 11:56

Hoi Nienke,

Ik vernam eveneens dat mijn zeer persoonlijk onderschrift, wel nog steeds tot op heden in gebruik is.

Van een beetje vijgen na Pasen / een beetje mosterd na de maaltijd letterlijk gesproken .

Grtz Nick ;)
Nienke

31 aug 2020, 12:08

Gewoon even een mailtje naar hun toe zenden met een vriendelijk verzoek dit te verwijderen. Dit is voor administrators iets wat ze alsnog kunnen.

Hun mail adres moet in de privacy policy van hun staan.

Lijkt mij een kleine moeite voor hun.

Mvg Nienke
Renée

31 aug 2020, 13:15

Sterker nog , overal waar je ge citeert bent sta je in dat citaat nog gewoon met je forumnaam . Je berichten zijn niet meer te categoriseren of op te zoeken maar als je gewoon eens in het archief een strengetje doorzoekt is het echt wel te zien wie wat geschreven heeft. Het is wel een mooi zooitje van anon (datum) in vele strengetjes .

Ja ik ben er idd nog aktief maar begeef me op het randje . gewoon door er te zijn en af en toe idd een felle discussie aan te gaan . Meerdere ban dreigingen doorstaan nu.
Nick

04 sep 2020, 13:32

Renée schreef:
31 aug 2020, 13:15
Sterker nog , overal waar je ge citeert bent sta je in dat citaat nog gewoon met je forumnaam . Je berichten zijn niet meer te categoriseren of op te zoeken maar als je gewoon eens in het archief een strengetje doorzoekt is het echt wel te zien wie wat geschreven heeft. Het is wel een mooi zooitje van anon (datum) in vele strengetjes .

Ja ik ben er idd nog aktief maar begeef me op het randje . gewoon door er te zijn en af en toe idd een felle discussie aan te gaan . Meerdere ban dreigingen doorstaan nu.
Hoi Renée,

Idd. het klopt.

Via, via, o.a. via de laptop van een persoon die er "actief" lid is, kon ik er als " actief lid " zijnde : Alles eens rustig na kijken of lezen . Ik ben idd. jeetje niet de enige met anon nr......... zoveel :o

Maar, ik heb totaal geen spijt / schaamde / wat dan ook i.v.m. wat ik persoonlijk schreef of te kennen gaf op het desbetreffende forum. Integendeel, als enige mannelijke transgender uit Vlaanderen ( België ). Toen totaal in de minderheid, was het zeker niet gemakkelijk op het desbetreffende Nederlands forum.

Grtz Nick ;)
Plaats reactie

Terug naar “Het Forum”