Update het forum

Forum tips.
Het Team.
Acties Partner & Transgender.
Plaats reactie
Nienke

07 sep 2019, 09:57

Afgelopen week hebben wij update's gedaan aan ons forum om alles veilig te behouden.
Alles is naar wens verlopen en konden binnen 2 uur weer compleet online.

De enige aanpassing voor onze gebruikers is dat onze privacy policy vanaf heden bij het registreren te lezen is op:
https://www.partner-transgender.nl/inde ... acy-policy

Kom jij als forum gebruiker nog dingen tegen die niet meer werken of als gewoonlijk werken meld dit dan zsm.
Nick

07 sep 2019, 14:33

Hoi Nienke,

Ik stelde vast, dat al mijn gegeven en gekregen like ( jes) verdwenen zijn.

Is deze erg: Ja en neen. Gelukkig, werkt momenteel de optie nog. Persoonlijk, zou ik het wel jammer vinden indien deze optie zou verdwijnen.
Ik maak er graag gebruik van. Om o.a. te laten kennen: Ik ben het met je eens, ik vind je vraag interessant, Ik vind de inhoud van je bericht interessant of zeer herkenbaar, ik wil je bedanken voor, ik las je bericht en zal er later eventueel op reageren, Enz.......

Ik merk dat de optie, nu nog werkt en hopelijk, niet zal verdwijnen.

Grtz Nick ;)
osiris

07 sep 2019, 14:52

Ah dat verklaart waarom Annette geen pb van mij heeft gelezen/ontvangen
Annette

07 sep 2019, 16:36

hoi lieve mensen hier,

Als jullie wat vinden wat niet werkt mogen jullie mij ook een pb doen dan kunnen we daar naar kijken, en weer proberen op te lossen. Ik zit van ons drieën het meest op het forum.

Ik zie de eventuele berichten wel verschijnen.

lieve groetjes Annette
Nick

09 sep 2019, 20:10

Annette schreef:
07 sep 2019, 16:36
hoi lieve mensen hier,

Als jullie wat vinden wat niet werkt mogen jullie mij ook een pb doen dan kunnen we daar naar kijken, en weer proberen op te lossen. Ik zit van ons drieën het meest op het forum.

Ik zie de eventuele berichten wel verschijnen.

lieve groetjes Annette

Hi Annette,

Ik stuurde je net een "pb" met een vraagje ( I.v.m. concepten) en blijkbaar werkt deze optie niet ( Controle postvak uit, nada !). Of ik doe iets fout ( Er liep, namelijk iets fout bij concepten, ik bewaarde net een bericht en kan die , nu niet meer terug vinden, ligt deze aan mij ?) vandaar mijn pb.

Grtz Nick ;)
Annette

09 sep 2019, 22:24

Ook dit bericht heb ik nu wel gekregen, er zijn meerdere bericht die mij eerst niet berijken maar nu wel.

Annette
Plaats reactie

Terug naar “Het Forum”